16+0 olduk bugün🥰 cinsiyeti hala bilmiyoruz. 3 nisanda 17 haftalıkken gideceğiz tekrar. Yine bağdaş kurup kapatmazsa tabi bakalım😀 Doğum eylül başı sanırım. Sezeryan olacagı ıcın doktorum öyle söyledi. Henüz hiç alışverıste yapmadım 🤭 Allah herkesın evladını saglıklıca kucagını almayı nasip etsin🤲🏻