DenizBatus Burcunuslu_ ikinciye hamileyim ben ve ilk bebegimden tecrübe ederek sadece park yatak öneririm.4senedir halen daha kullanıyorum.3tane beşik aldım anne yani mobilya ve park beşik.en rahatı en kullanislisi ve en uzun omurlusu park yatak.insan ilk olunca heves ediyo mobilya falan aliyo ama gerçekten gereksiz masraf.
AkdenizBeyza Burcunuslu_ Çok teşekkür ederim canım. Allah’ım sana da sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌸🙏💜
EyMerve Mesutnur15 neden sezeryan mı sızonkıde aynıymısz 8 eylül gösteriyor ama sezeryan 1 veya 2 sınde alacaklar
Mesutnur15 EyMerve ewet sezeryan olacagim ikinci gebeligim ilkki de sezeryan di 38 de alir die tahmin ediyorum bakalim hayirlisi olsn ins
Mesutnur15 EyMerve ewet sezeryan benimki genelde 38 haftalık da aliyorlar tahmini olarak Ağustos 20 görünüyor
Meyracukurmaraz Burcunuslu_ ben e bebekte ki tahterevalli kido oyun parkı diye geçen beşikten almayı düşünüyorum
iremgun Burcunuslu_ 17+1 den merhaba❤😊 şimdilik hiç alışveriş yapmadım neler alıyorsunuz ben de bakayım😊😊
Kubra25_26 Wishuponastar malesef canım bizimki bacak bacak üstüne atmış keyif yapıyordu göstermedi peki seninkisi gösterdi mi
Nly_csr 13+6 olduk bugün uygulamayla birebir gidiyoruz tahmini doğum 28 eylül gösteriyor , henüz hiç birşey almadım daha erken diye düşünüyorum ilk çocuk oldugu icin cinsiyeti çok merak etmedim açıkçası sağlıklı olsun yeter diye düşündüm ama doktorum sanki erkek dedi :) bu cuma günü kontrolüm var O zmn kesin söylerim dedi , şuan önemli gördüğüm şu ikili tarama testi sonuçlariydi şükür onlarda temiz çıktı
Ays0 18+5 tahmini 24 Ağustosta doğacak kızım. İlk bebeğim ve heyecandan çoğu şeyi bitti sayılır. Bebek arabası ve emzirme, bebek bakım malzemelerimiz eksik pompa, göğüs pedi, kremi vs ama onlara acele etmeyeceğim 🙈
Burcunuslu_ Hamissaglikci ben bir buçuk aylık gebeyken covid oldum değerlerim vitamin minerallerim düştü o yüzden kullanıyorum . Bide kanımda pıhtı olduğı ve düşük riski yarattığı için oksapar ve coraspirin kullanıyorum
1Anne2Bebek1Kopek DenizBatus Sağlıkli olsunlar da ama insallah bitane de kizin olur 💕 valla ben de alcem oglumdan da giydirirm unisex hepsi zaten bide eski degiller 16 aylik oglum ama su etekler elbiseler taytlar doldurucam🤭🤭🤭
DenizBatus 1Anne2Bebek1Kopek aynen bende sizin gibi dusunuyorum evde abisinin kiyafetlerini giydiririm ama disarisi icin elbise tayt gordukce cildiriyorum.bakalim cinsiyetimiz ne olcak.3gun sonra kontrolumuz var belli olursa yazarim buraya😊