Burcunuslu_ ikinciye hamileyim ben ve ilk bebegimden tecrübe ederek sadece park yatak öneririm.4senedir halen daha kullanıyorum.3tane beşik aldım anne yani mobilya ve park beşik.en rahatı en kullanislisi ve en uzun omurlusu park yatak.insan ilk olunca heves ediyo mobilya falan aliyo ama gerçekten gereksiz masraf.