Lavinyaaaa Meyracukurmaraz Günü gününe aynıymışız banada önceden 28 Ağustos diyorlardı 😁 ama bebeğim 1.5 hafta önden gittiği için doktorum tahmini doğumun 19 Ağustos dedi 💃
Morvy Mrv9191 bende sadece 2 li yaptırdım işte. AFP yide kuzenim engelli olduğu için bir bakalım dedi omurilikte açıklık varmı ona bakılıyormuş tedbir amaçlı bakıldı
Hlmdmr 15 haftalığız bizde oğlum olacak inşallah 3. Gebeliğim 17 eylül doğum tarihi gözüküyor ama ablaları sezeryan olduğundan daha erken doğar 20 nisan a ayrıntılı ultrason için gün verdi
Mrv9191 Morvy tedbir amaçlı bakılması iyi tabikide insanın içi rahatlıyor 🙏🏼 Allahım hepimize sağlıklı hayırlı bebişler nasip etsin 🙏🏼
Burcunuslu_ Meyracukurmaraz bizim bebiş 15+2 cinsiyetini göstermiyor bize gösterse ufak ufak alışverişe başlayacağım ❤️❤️🌸🌸
Burcunuslu_ Fndmrplt yaa ikimizde aynı durumdayız bizde 15+2 haftalığız ama kendimizi göstermiyoruz 🌸🌸
Burcunuslu_ Hamissaglikci ben 15+2 haftalığım omega3 magnezyum kalsiyum kullanıyorum . Oksapar ve coraspirin de kullanıyorum 🌸🌸
Burcunuslu_ 3MelekAnnesi3 sağlıkla gelsin inşallah 🌸 rabbim sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin 🌸❤️
Zeynepela1 16 haftalığım ve 14. Haftada kız denildi 😁 Eylül ilk hafta olacak sanırım sezaryen çünkü ilk hamileliğim ☺️
Burcunuslu_ Hera02 umarım en kısa zamanda bulantıların geçer ☺️ Kızınıda sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🌸🌸
Ata-3101 ipek_94 benimde bu gün 14+5 oldu. Bizimde evlilik yıldönümüz 13 Eylül. Bu kadar tesadüf olamaz 😂
Burcunuslu_ AkdenizBeyza rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻 İsimleride çok güzelmiş miniş kızın 🌸🌸🌸🌸🌸
AkdenizBeyza Burcunuslu_ Çok teşekkür ederim canım. Allah’ım sana da sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌸🙏💜