Dygfrknsgt 17+1 olduk bizde 3eylül görünüyor doğum ama sezaryen olacağım için Ağustos sonu gibi olur heralde 🥰💙
Kbryvz Bebek arabasını çift taraflı prava marka aldık park yatakta yoykonun aldık bizim babamız hızlı biraz erkek denildi 2 kere ama ayrintiliya değişmez umarım 😂😂
Meyracukurmaraz Durunbigeldim evet erken biz elimize geçtikçe alalım Bi anda toplu yüklenmeyelim diye başladık şimdi
Morvy Mrv9191 hayır yaptırmadım benim 2 li testim düşük riskli çıktı ama doktorum benden AFP tarama testi istedi bu aslında 3 lü testin içindede oluyormuş sanırım ama benden sadece AFP testi istedi 4 lü fln istemedi
bennoy Kbryvz merhaba ben de 19+1 :) ayrıntılı ultrasona daha girmedim doktorum Ali İpek e yonlendiriyormuss
tanya25 Burcunuslu_ 19+5 🙏 iştahım çok arttı zor durduruyorum kendimi :/ bir de benim haftamda olanlara soruyorum acaba fazla ayakta kalınca ya da yürüyüş sonrasında vajina kısmında batma hissi oluyor mu?
Meyracukurmaraz tanya25 benim benim kasıklarımda vajina ya doğru batma hissi oluyor 18+2 yim. Hatta doktoruma gittim korktuğum için oda bana rahmin büyüyor ve iç organlarını sıkıştırıyor artık o yüzden normal dedi