deryakircicek 15+1 günlük olduk biz de kızımla doğum 17 Eylül gözüküyor ama bakalım kısmet ne zaman gelirse
Hamissaglikci Kızlar merhaba 18+1 deyiz oğlumla, bu sıralar hangi ilaçları kullandığınızı merak ettik takipteyiz 🤗
Burcunuslu_ Hamissaglikci ben 15+2 haftalığım omega3 magnezyum kalsiyum kullanıyorum . Oksapar ve coraspirin de kullanıyorum 🌸🌸
1Anne2Bebek1Kopek Esraakk evet kizim olcak 16 aylikta bi oglum var😊😊 biseylern sormak isterseniz yardımci olurum kızlar 💞
1Anne2Bebek1Kopek Esraakk 12. Hafta da kiz olzbilir net degil dedi 14 de netleşti cok hareketli ve bacak arasi acikti ben bile anladım 💞 hayirlisi olsun sağlıklı olsunlar da.
4434 Biz civil den aldık 4baby travel sistem bebek arabası, instagram da çok görüyordum öneriler arasında ve genel olarak da çoğu şeyimizi civilden alıyoruz🐝
SeydanurBK Damlayagmur sormayın yaa 🙈 zaman geçmiyor 🤗 kız mı erkek mi sizinki? İlk çocuk mu birde ☺️
4434 Meyracukurmaraz civil bakabılırsıniz biz bebek arabasını da ordan aldık genel olarak kıyafetlere de ordan bakıyorum ürünleri güzel