Burcunuslu_ 17 haftalıgız 2.oglumu beklemekteyim o yüzden alısveriste yapmıcam sadece 1 tane 10 lu hastane cıkısı alıcam o kadar ilki normaldi öncelikle saglıkla kavusmak dileğim sonrasında bunuda normal istiyorum hayırlısı ise tabi 😊ve ve 41 42 ye kadar dursun istiyorum tosbiğim 😊