anneyim_33 Anneyimm2 canım bide bişey sorucam haplar çok büyük ya nasıl yutuyor sun ben yutamiyorum geçmiyor boğazım dan🙄
Anneyimm2 anneyim_33 bende oyleyım asırı midem bulanıyor ögg diye diye yutuyorum mecbur yeni kullanmaya basladım bacaklarım kemiklerim agrısı gectı sukur mide bulantısına da, mecbur katlanıyorum yoksa heryerım agrıyor
Happy-41 anneyim_33 ya sorun bende de var resmen ilaç ıcmek sorun oldu panik oluyorum boğazımda kaldı bir kere çok büyük haplar ve tombul nasıl aşacağız bu durumu
Zeynepela1 Bilge44 merhaba magnezyum diasporal ve osteocare aynı şey için geçerli değil mi bildiğim kadarıyla magnezyum diasporal daha güçlü etkiye sahip 😁
Bilge44 Zeynepela1 Osteocare daha cok kalsiyum ağırlıklı onu 4. Aydan itibaren kullanmaya başladım. Ama kasılma olunca sanki aşağılarda baskı gibi hissedince tedirgin oldum, bacak kramplari da başladi 🤦🏻♀️doktorum 26. Haftada magnesium Diasporala da başlattı 😊💊🥰
Zeynepela1 Pregnacare orijinal kullanıyorum bende bir de kan hapım var gyno ferro sanol kramp oluyor ara ara bunlar için de magnezyum diasporal ve osteocare değiştirerek kullanıyorum ☺️
havvakaratas_09 Zehra-33- ilk üç ay folibol kullandım şimdi vitamin olarak regenesis Max kullanıyorum
Kbracan Bende imom kullanıyorum bütün vitaminler var içinde ama bi arkadaşta yazmış benimde karnımın üzerinde kaşıntı başladı yara yaptım kaşımaktan acaba ilaçtan dolayı mı ki bilen var mı
CYlms Nurdan33 Kbracan ben de ımom kullanıyorum inanılmaz kaşıntım var bugün test yaptıracağım bu yüzden bir doktorunla görüş istersen kaşıntı gebelik başlarında sıkıntılı bir durummuş.
Hilalkrpzgl Kbracan imomun hiç yan etkisi yok bildiğim zaten ilaç değil takviye o haplar 13. Haftamdan beri kullanıyorum şuan 29 uz herhangi bir sıkıntımız yok şükür kaşıntı deri kuruluğundan kaynaklı nemlendirmek lazım yağlar ile
momsboys bebisim-_00 evet memnunum yaknız hergün düzenli içmiyorum iki ilac agır geliyo ara ara kullanıyorum ne yazıkki cok bulantılı bir hamileliğim var
bebisim-_00 momsboys ben 10+4 gebeyim benim ilk folik asit niyetine verdi şuan bunu içinde folik asit te varmış ya
Masli Benim kabızlık problemim olduğu için doktorum bana vinalac verdi içinde folik asit dahil multivitamin ve mineral var
Dereyee 3.aya kadar folbiol kullandım şimdi bıraktım imom omegaya geçtim.demir takviyesine ne zaman başlanıyor bilen var mı ?
Ferahfezaaa Zehra-33- kan ilacı dışında kullanmıyorum, çok zorunlu olmadıkça gebelikte ilaç vitamin kulanmama taraftarıyım
Mehtap-m Ferahfezaaa Zehra-33- ilk 3 ay folidoce sonrasında gyno ferro kan ilacı , d vit 3 damla , efa mom omega3+ multi vitamin , magnezyum diasporal 29. Haftaya girdim hala devam