Jesca Zehra-33- Zehra-33- ilk üç ay folidoce isminde bir folik asit kullandım şimdi de decavit ve devit damla kullanıyorum
Gul9227 Folbiol kullaniyordum doktorum iyi olmadigini soyledi imom omega folik asit olarak buna gectim 8. Haftalik hamileym:)😊✋
Mutlu_anne55 Gul9227 Ben hamile kalmadan önce başlamıştım folbiole doktorum sormustu ben 6 haftalıkken ne kullanıyorsun diye folbiol dediğimde biraktirmisti o ilaç çok şişiriyormus karını ve folikasit değeri çok yüksekmiş sıkıntılı gebeliklerde veriliyor demişti doktorum.sonra kendisi başka yazmıştı banada.ben şuan 15+1 im.
ozgeyilmaz-20 Zehra-33- 5. Haftamdan itibaren sadece folik Trio kullanıyorum çünkü onda d vitamini filan var kalsiyum da onlar.icin ayrı kullanmyrm kan hapı çok kusturdu ve anemi var fayda etmicek diye 3 ay kullanmicm 2. Ayimdym 3 aydan sonra başka kan ilacı denicez ama anemi olduğum için faydasını goremeyebilirmisim
Gul716 Zehra-33- ben ilk 3 ay folidays folik asit vitaminini kullandım 3. Aydan sonra doktorum EFERMAG =magnezyum FerroZinc =Demir,çinko,folik asit,vitamin C reGenesis max=Omega 3 Devit-3= D vitamini bunları yazdı kullanıyorum 🥰
BusraBrnYnc Ben hamileliğim başından beri vinelac folik asit kullanıyorum. 12. Haftamı doldurdum halada kullanmaya devam ediyorum. Ek olarak Elevit isimli içinde tün vitaminlerin olduğu hap verildi. Birde Gynofero isimli demir ilacı verildi. demir hapı içtiğimde inanılmaz midem bulanıyor. Sizlerdede oluyor mu? 🙄
Habibe34 BusraBrnYnc hemde nasıl ilk içtiğimde acilde kendimi buldum. Biraz ara verdim akşamları içeyim dedim sabahına mahvoldum. Ama doktorum muhakkak içmem gerektiğini söyledi akşam üzeri yemekten yarım saat önce içiyorum rahatım şimdi
ozgeyilmaz-20 BusraBrnYnc demir ilacı kusturdu hep beni zayiflatti bir şey yiyemedim bıraktım doktora söyledim 3. Aydan sonra denicez bir daha olmadı serum olarak alırım heralde Akdeniz anemisi var bende zaten ve demir eksikliği var bı faudasi olmicak zaten dedi kanım hiç yükselmiyor 10 dan fazla
byz12nur Bende 15 haftalık hamileyim doktorum vitamin olarak regenesis ve imom önerdi ama ikiside çok büyük olduğu için yutamıyorum. Küçük vitamin kullanan var mı?
Esremm byz12nur imom verdi banada ben zaten hap yutamıyorum aldım birde pahalı içiyorm pesine hemen kusuyorm inmiyor resmen değişik bişey önceki folikasitte öyle olmuyordum içemicem sanırım😟
Orticci Provim daıly kullanıyorum wc ve gaz için her gün içiyorum içinde vitamin varmış tuvalete çıkmamı gaz sorunumu çözdü Wellcare d vitamini gece 2 damla alıyorım omepa vm alıyorum balık yağı gynoferon içiyorum kan ilacı bide b12 damla
BlueButterfly Zehra-33- hamile oldugumu ogrendigimde 3 hafta falandı folic trio aldım 7 haftalik kontrolümde doktorum kan düşüklüğü olduğu için decavit verdi o bitince decavite baslicam
Zu_leyha BlueButterfly o decaviti nasil iciyosun ya benim boğazimdan geçmiyo kırip iciyodum artik midemi bulandirdi🙄 biraktim 1haftadir içmiyorm onun yerine meyve yiyorum valla ztn vitamin hapiymis bende bitek b12 eksik digerleri iyiymis ztn ondan dert etmedim
bebisim-_00 momsboys ben 10+4 gebeyim benim ilk folik asit niyetine verdi şuan bunu içinde folik asit te varmış ya
Symazturk Zehra-33- 12. Haftanın sonuna kadar folidace kullandım kan değerlerim iyi olduğu için doktorum vitamin veya takviyeye gerek görmedi 18. Haftalığız 😇
Zehra-33- 3prensesannesiii bende iki günde bir tane almaya başladım ama kafam karıştı ya ben bi tane daha kullanıyorum sabah aç karna alıyorum kasınsızlığı destekleyici folik asit diyor normalde folik asit ilk üç ay kullanılmaz mı bana doğuma kadar devam dedi doktorum🤔
minikbirkuzu Zehra-33- Folik asit Z-Fol içiyordum. Sonrasında previt positive omega, gynoferon ve magnorm😊