Zehra-33- gebeliğin başından itibaren Gebyfoll kullandım folik asit olarak. Ayrıca ocean D3K2 vitamini kullandım. 12. Haftada folik asit bıraktım. Multivitamine geçtim regenesis kullandım günde 1 olarak. 18.hafta gibi bacağımdaki rahatsızlık dolayısıyla magnezyum başladım Velbon, günde 1 tane. Sonrasında 22. Haftada doktorum regenesis’i 2günde1 e indirdi. Ayrıca kan değerlerim için kan ilacı verdi, gynoferrosanol sabah akşam. D vitamini devam ediyorum. Tüm vitaminler hem gebeliğin gidişatına hem de doktora bağlı aslında. O yüzden kıyaslama yapmak çok doğru değil sanırım. Ben de tam bilmiyorum, doktoruma güvendiğim için verdiğini içiyorum 😀