Didtas canım aynı şeyleri bende 32. Haftada yaşadım normal ağrı sandim 4 saat evde şancı çektim en sonunda dayanamayıp gittim bebek kanala dayanmış alnı oradaydı nerdeyse doktor açılman varsa doğuma alicam dedi . Çok şükür yoktu . Hemen 1 gece yatış verdiler 3 serum 2 ciğer geliştirici 1 tane durdurmak icin iğne yaptılar. 3 hafta oldu bakalim yatmaya devam ediyorum . Ama yavaş yavaş ağrılar tekrar basladi 🤷♀️