Didtas ben 33 haftalıkken yatış yapıldı enfeksiyon vardı ve su fazlalılığı var benim enfeksiyon için gittiğimde nts sancı kasılma çıktı hemen yatış yaptılar 4 gün sonra çıktım serum falan taktıklar rahatladım biraz agrımı falan aldı düzene girince çıktım sadece su fazlalılığı var benim o kadar suan 37+3üm