Didtas canım aynı haftada benim de düzenli sancım oldu genel düzeyi 50 lerdeydi bir defa da 100 e kadar çıktı. Ciğer geliştirici yapıldı bebek için. Serum ve ilaç verildi bir gece yatıp çıktım sancılarım geçti. Doktor gezmek ağır iş yapmak Yok bol bol dinlenip uzanıyorsun bol su içiyorsun demişti. adalat ve magvital içmeye başladım. Şu an 37. Haftadayım en son geçen hafta cuma gecesi ishal şikayetiyle gittim sancılarım çok yüksek çıktı bu sefer durdurmak zor oldu 3 gün kaldım hastanede azalınca çıkış yaptım. Bu şekilde bir haftayı daha atlattık ve beklemedeyiz artık. Kusura bakma uzun oldu biraz 😃 demem o ki kendine dikkat et ve hiç endişe etme bu şekilde gününü geçirenler bile var ☺️☺️