Krizantem_ Rabiakru Benim canım genel olarak tatlı çekiyor ama hamileliğimin basında ekşi de çekmişti limonata portakal suyu turşu. Sonuç erkek bebek😄
Sumisalii Rabiakru malesef her ikisinide cok seviyorum iki hamileligimde eksi bu sefer ise tatli yedim ama cinsiyetlerimiz hep kiz
icedearth Rabiakru ben bulantım başlamadan ekşi yiyordum sürekli limonu falan bütün bütün atıyordum erkek 😁 şimdi ancak ekmek yiyorum ama 😅
Rabiakru icedearth bende aynıyım limon ve tuz diye ölcem eşim kızıyor ama tuz diye 😂 kaçıncı haftadasınız bulantınız devam ediyor
Aysenurctn32 Rabiakru valla ben bulantım yüzünden tatlı asla yiyemiyorum meyveleri bile tuzlamayı düşündüm bir ara 😂 bence cinsiyetle alakası yok bunun😄
icedearth Rabiakru 15+3 deyiz hala bulantılar artarak devam. Tuzu çok kullanmayın evet azcık serpiştirin 😅
Rabiakru kuselcin aa değişti mi 😂 en çok korktuğum şey değişmesi bu hafta gidicem cinsiyet partisi düşünüyorum ve eşim meraktan 2 gün sonra hemen yapalım diyor ya değişirse diye korkuyorum 🙈 kaçıncı haftada öğrendiniz
Reyhan- Rabiakru ben hamile olmadan öncede ekşiciydim zaten tatlıyle pek arAm yok hatta hiç yok hamileliğimdede aynı hep ekşi yiyorum canım hiç tatlı şeyler istemiyo oyüzden böyle şeyler hikaye yani😂 ve oğlum olucak inşallah🙏🏻
Rabiakru Reyhan- sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻 tabiki de bilimsel bişeyi yok tesadüfen olan şeyler 😂