Rabiakru Reyhan- sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻 tabiki de bilimsel bişeyi yok tesadüfen olan şeyler 😂
Adaveannesi Bende hamileliğimden önce asla tatlı yemezdim ama hamile kaldığım andan itibaren hep tatlı şeyler yedim özellikle meyve 🤗 ye tatlıyı çıkar Hakkı’yı sözü bende tutmadı kızım olacak 🙏
icedearth Rabiakru 15+3 deyiz hala bulantılar artarak devam. Tuzu çok kullanmayın evet azcık serpiştirin 😅
Omerhatice vostagram ben baya aci yiyordum oğlumda simdi bu gebeligimdede yiyorum canm bebeğe bi zararı olmadi hamd olsun ama baya bi mide yanması yapıyor bizde işte 😊
kubr_pak Rabiakru Bende ilk baştan beri çok ekşi yedim, limonu tuzlayıp tuzlayıp yedim, hala da yiyorum ve bi kızım olucak Allah’ın izniyle 🙏🏻
Ey_ser Rabiakru normalde tatlıyı sevmezdim başlarda sürekli tatlı şeyler ve hamur işi istedi canım kızım olcak😊