Rabiakru vostagram Acı yemenin bebeğe bilinen çok bir zararı yok ama mide yanması ekşime yapar ben ilk başlarda acı yiyordum sonra tiksindim çok
Rbkny Rabiakru ekşi delisiyim normaldede tatlı yemem hala ekşi yerim ve aşerdigim şeyler hep tuzlu ve ekşi ama bir oluşum olucak nasipse 😂
Minik_kalplim_ Rabiakru ben tatlıyı sevmem ama tatlı yedim genellikle arada ekşi yedim turşu yedim kızım olacak💕
Mzgnormann Rabiakru benimde tatlı çok severdim hamile kaldığımdan beridir yemiyorum sürekli ekşi yiyorum cinsiyeti erkek🥰😄
Rabiakru Mzgnormann inanmıyorum aynı benim gibi ama benim cinsiyet daha belli değil 😂 benim hiselerim hep kız ama belli olmaz tabi
Minik_kalplim_ Rabiakru kaç haftalıksın ? Ben hep kızım olacak dedim hep. Ve dün öğrendim ki prensesim oluyormuş💕🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Rabiakru Minik_kalplim_ 14+5 teyim şuan 4 haftalıkken öğrendim ve öğrendiğimden beri içimde hep kız hissi var hiç değişmedi 🥰🥰