Rabiakru ben 16. Haftalık oldum oğlum olacak inşallah. Şuana kadar midem küçüldü desem yeri var. Ne ekşi ne tatlı ne tuzlu hiç bir şey yiyemiyorum İlk defa dün sabah 5 te eşimi uyandırıp acıktım ben ekmek arası hazırlarmısın dediğimde gözleri doldu resmen 😅 inşallah bundan sonra yemeye başlıcam. Ama kızımda tam tersiydi canımın çekmediği şey kalmamıştı 😆