vuslat_ekimde Meryem0101 ya banada ayva iyi geliyor ama ne yaparsam yapayım geçmiyo o bulantı kusmalar
edaezgi34 ekimannesi3 ben de aynı öyleyim 11+1 im ve şimdiden 3 kilo aldım karnım davul gibi sinirlerimi bozuyor artık bu durum
ekimannesi3 edaezgi34 Yememe dikkat etmiyorum ben. Proteinlerden tiksindim et balık tavuk yumurta vs. O yğzden genelde karbonhidrata yöneliyorum onun da etkisi olabilir. Çok yiyorum bir de
AltinYildizMom Meryem0101 bizde bu hafta gittik 10+4 tü ultrasonda 11+4 görünüyor erken döllenmeden dolayı bi hafta erken gidiyor doktor değişmez dedi hatta doğum planını 1 hafta öne aldi sizdede aynı durumu yaşayan varmı suan 12 doktorun dedigine göre takip ediyorum şimdilik
Ngrebrar AltinYildizMom bnimde ayni bi hafta fazla dedi erken dollenmeden dolayi gec dollenmeyi anladdimda erkeni anlamadim:)
Ngrebrar Mrymonek bnde 12+5 im pztsi gitcem randevuya ikili testi yaptirma konusunda kararsizim ne kdr tuttu sizinki acaba
Mrymonek Ngrebrar ben araştırma Hastanesi’nde yaptırdım ücret ödemedim doktorum oraya yönlendirmişti Çanakkale eğitim araştırmada :)
Nslhn80-ends Selamlar 12+2 Çok şükür iyi gidiyor hamileligim .Bende hamilelik şekeri çıktı diyet yapıyorum bu biraz zorluyor her istedgimi yiyip icemiyrm 13 haftalik olunca doktora gidecgz bakalım cinsiyettimiz belli olmusmudur heycanliyim
AltinYildizMom Ngrebrar ben erken döllenme olduğunu biliyordum zaten ilk defa ovulasyon yaptım o ay hamile kaldim çünkü bende pekçok kişi gibi standat 14. gün yumurtlama diye sayarak ilişki planlıyorduk ama benim 9. gün oldu yani o yüzden bende şaşırmıstım betada erken yükselmişti haliyle hemen çoğul gebelikmi acaba diye takılmıştım 🤭
Zyneepemree Meryem0101 sabah bulantıları dışında iyiyiz Allah’a şükür ☺️ Carsamba günü 2li test yaptırdık renkli ultrasyondan bebeğe baktık maşallah her şeyi ortada 😂😂
hiraselesra Meryem0101 cok şükür iyi gidiyor canim valla simdilik sıkıntım yook sizinki nasil gidiyor 😚😘
Zyneepemree hiraselesra benim kendi doktorumun odasında vardı herkeste bakılıyo mu bilmiyorum ama biz baktık
hiraselesra Zyneepemree benim doktorumda dedi bakacaz diye ense kalinligina falan dedi bende detayli ultrason zannettim o zaman renkli demis anlamadim tam olarak