Zyneepemree hiraselesra doktorum erkeğe benziyor dedi ultrasyonda bağdaş kurmuş üst tarafında çıkıntısı da var 😂 değişir mi bilemiyorum
AltinYildizMom Ngrebrar ben erken döllenme olduğunu biliyordum zaten ilk defa ovulasyon yaptım o ay hamile kaldim çünkü bende pekçok kişi gibi standat 14. gün yumurtlama diye sayarak ilişki planlıyorduk ama benim 9. gün oldu yani o yüzden bende şaşırmıstım betada erken yükselmişti haliyle hemen çoğul gebelikmi acaba diye takılmıştım 🤭
Mrymonek Ngrebrar ben araştırma Hastanesi’nde yaptırdım ücret ödemedim doktorum oraya yönlendirmişti Çanakkale eğitim araştırmada :)
Mom54544 Bugün ilk defa kustum bayanlar 3 aydır hiç olmamıştı böyle 1 tane yumurta pisirmistim yarı yedim yarı yiyemedim kendimi vc de buldum kusa kusa bı hal oldum 😢
vuslat_ekimde Kızlar ikili test yaptıran var mı haftaya ikili testim var sadece down sendromunamı bakılıyor eğer öyleyse yaptırmak istemiyorumda her türlü benim çocuğum tedaviside yok sanırım öyle olsa bile Allah korusun ne derece önemli ikili test sizce?