Meryem0101 ara ara kasık ağrısı devam ediyor ama ilk zamanlara göre tabiki daha iyi :) ikili testi yaptırdım şuan 12+5im. Cinsiyet için erkeğe benzettim ama 16da kesin birşey denir dedi :) 2hafta sonra ikili test sonucuyla randevumuz var bakalım inşallah sıkıntısız devam eder