Dilara29 Civciv_geliyor1 canım koku hassasiyeti nasıl oluyor peki sende bendede oluyor mutfağa giriyorum koku alıyorum kız kardeşim hayır abla kokmuyor burası diyor ve kötü koku alıyorum herşeyin kendi kokusunumu alıyorsun yoksa herşey sana aynı kokuyor gibi mi geliyor
Dilara29 Civciv_geliyor1 bende aynıyım ve bu beni aşırı zorluyor her şey aynı koktuğu için kötü bir koku ya ne zaman geçer acaba ya
Civciv_geliyor1 Dilara29 tiksiniyorum yiyemiyorum ondan bişey mesela yumurtada ilk oldu bence sonra soğan falan yani eşime diyorum kokuyo mu yok diyo ama baba kokuyor 😔 bazen kendim bile öyle kokuyorum gibi
Dilara29 Civciv_geliyor1 Aynıyız canım benim bende aynıyım dün yemek yaparken maske taktım soğanın kokusuna dayanamıyorum çünkü ara ara camdan baktım hava aldım tekrar yemek yapmaya başladım İnşaAllah geçer bi an önce çünkü dayanılmayacak birşey iştahım kapalı benim zaten koku olunca daha da kötü.
Civciv_geliyor1 Dilara29 inşallah geçer ya daha çok tuzlu şeyler ye ben anca simit poğaça türü şeyler yiyorum
Dilara29 Civciv_geliyor1 Canım ben henüz ilaç kullanmıyorum ben geçen hafta gittim doktora ilk randevumdu kadın doktordan aldım ama maalesef erkek doktor vardı ve o baktı hiç bişi soramadım ona keseyi gosterdi bana o kadar folik asit bile kullanmıyorum pazartesi gidicem o zaman sorucam doktora
Civciv_geliyor1 Dilara29 anladım canım bana verdi ama içemiyorum ya yutamıyorum hap şimdi iyice midemi bulandırıyor 😔 vitamin vermişti de onu içemedim folik asit alıcam bende artık
Dilara29 Civciv_geliyor1 Folik asitte mide bulandırıyormuş birinden duydum ne kadar doğru bilemem ama akşamları içiyormuş yatmadan uyuduğu için hissetmiyormuş.Sen niye folik asit kullanmıyorsun peki
Civciv_geliyor1 Dilara29 doktor vitamin yazdı onun içinde var diye tekrardan vermemişti ama onu içemiyorum folik asit alıcam sadece
GulcanDongel Bende 6+6yim,bulantim 3 defa oldu, 3 defa istifra ettim şimdi iyiyim çok şükür. Şuan ilaç olarak progestan, folidays kullanıyorum, bulantı hapı daha kullanmadım.