Civciv_geliyor1 Dilarass ben hala bişey yiyemedim aç gibiyim ama canım istemiyor ya bi çizi yedim azıcık o kadar
Dilarass Civciv_geliyor1 ben de zar zor yedim mide boş kaldıkça daha fazla bulantı oluyor zorla da olsa bişeyler yeyin bende midem boş kaldıkça kraker yiyorum😔 allah yardımcımz olsun inşallah kısa sürede geçer
Civciv_geliyor1 ilkgozagrimhavinim aslında sabahları iştahsızlığım oluyor akşama doğru biraz daha iyi gibi. Bide böyle kalkıp alasım yapasım olmuyor ailem falan uzaktalar kimse de yok eşim çalışıyor. Gidip yemek yapınca yiyemiyorum nedense 😔😔
ilkgozagrimhavinim Civciv_geliyor1 kıyamam sana.. Bende istanbula gelin geldim. Ailem bursada. Eşiminde ailesi yok gibi. Göeüşmüyor pek. Bende yalnızım tüm gün. İşte böyle hazır ayran, kuruyemiş, Çubuk kraker falan geçiştirmeye çalışıyorum
Civciv_geliyor1 ilkgozagrimhavinim bende İstanbul’a geldim evlenince ama kimse yok tanıdık 😔 bakalım inşallah geçer bugünler daha kötüsü olmasın da 🙏🏻🙏🏻😊
ilkgozagrimhavinim Civciv_geliyor1 aaa istanbula mı geldin sende. Nereden geldin☺️ rabbim sağ salim kavuştursunda🙏🏻
ilkgozagrimhavinim Civciv_geliyor1 biz seninle doğumada beraber gidicez sanki öyle hissediyorum 😅😅 hangi hastaneye gidiyorsun
Civciv_geliyor1 ilkgozagrimhavinim Yaman tıp merkezi Eray balcan doktorum 😂 o aynı değildir bence 😂 bir kere gittim zaten daha sen??
ilkgozagrimhavinim Civciv_geliyor1 nerde o karşıda mı? Benim özel birlik hastanesi kartalda. Sevda doktorumun adı. O aynı değilmiş bak😅
Civciv_geliyor1 ilkgozagrimhavinim aynen Avrupa yakasında güneşli de 😂 koku hassasiyetin falan oluyor mu senin? Benim çok oluyor ya
ilkgozagrimhavinim Civciv_geliyor1 yok kuzum henüz z yaşamıyorum o tarz şeyler. Sadece 1 defa portakalın kokusuna tahammül edemedim ki normalde çok severim. Tansiyonum çok düşüyor benimde🙄
Dilara29 Civciv_geliyor1 canım koku hassasiyeti nasıl oluyor peki sende bendede oluyor mutfağa giriyorum koku alıyorum kız kardeşim hayır abla kokmuyor burası diyor ve kötü koku alıyorum herşeyin kendi kokusunumu alıyorsun yoksa herşey sana aynı kokuyor gibi mi geliyor
Civciv_geliyor1 ilkgozagrimhavinim tuzlu şeyler iyi gelir sana ayrana biraz tuz kar içerken aç kaldığın içindir belki.. ben yumurta falan hayatta yiyemiyorum çok kokuyor ve daha birsürü şey kokuyor ondan yiyemiyorum 😔😔
ilkgozagrimhavinim Civciv_geliyor1 aslında 2 saatte bir besleniyorum 3 ana 3 ara öğün şeklinde. Yumurtayı normaldede yiyemezdim ben🤦🏼♀️ ama çok faydalıymış bebek için mutlaka yemek gerekiyomuş
Gozde939e99e Dilarass cnm yarin duyarsan kalp atisini banada soylermisin bende erkene alirim.randevumu