Civciv_geliyor1 Umudumbitmedi duyulur inşallah canım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Ama 8 haftaya kadar normalmiş duyulmaması herkeste farklı oluyor 🙏🏻
Bebek4545 Kızlar merhabalarrrr 😍 dün de gittim 6+2 hamileyim kalp atışı görmedi korktum bugün Başka bir dr gittim yanıp sönen bir şey gösterdi bu kalp atışı dedi sadece onu gördüm bebeği değil sizinde öylemiydi
GulcanDongel Bebek4545 bende 6+2 deyken gitmiştim kanama olduğu için, dediğiniz gibi bana da doktorum gösterdi, 6+5 de sesi dinletti çok şükür, duyarsın korkma canım 😍
kayramom1 Civciv_geliyor1 bende 6+4 henüz hic hastaneye gitmedim korkumdan pazartesi günü randevum var 7 haftalık olmuş oluyoruz inşallah kalbini atışını falan duyarız hic ilaç da içmedim folik asit falan endişeliyim