Civciv_geliyor1 Kızlar 6+2 deyim hangi ilaçları kullanıyorsunuz, vitamin falan? Bulantılarınız başladı mı?? Şikayetleriniz neler? İştahınız nasıl?
ilkgozagrimhavinim ilkgozagrimhavinim Civciv_geliyor1 bulantılarım 5.haftamda başladı. Ama tansiyon düşmesine bağlı bulantı benimki. Vitamin olarak sadece folik asit kullanıyorum. Başka bi vitamin vermedi doktorum daha. Testleri yeni yaptırdım. 10 gün sonra randevum var. Belki verebilir düşük değer gördüyse. Bir de enfeksiyon çıktı benim idrar yolumda. 1 defaya mahsus toz antibiyotik verdi. 1 kez onu kullandım geçen hafta
dkbyk Civciv_geliyor1 6+3 deyimm🥰 mide bulantim hic olmadi bundan sonra olurmu bilmiyorum 🥴 bell ağrısı yaşıyorum sadece folik asit kullaniyorum
Umudumbitmedi Civciv_geliyor1 merhaba canım bende 6+1 deyim iştahim normal biraz bel kasık ağrım oluyor kalp atışı duydun mu sen
Civciv_geliyor1 ilkgozagrimhavinim ilkgozagrimhavinim Ysmnuur ben 2 gün önce gittim duyduk şükür 🙏🏻🙏🏻
ilkgozagrimhavinim Ysmnuur beni 7.haftada çağırdı doktorum canım. Kesin olsun dedi. 6nisanda gidicem kalbini dinlemeye inşallah🙏🏻
ilkgozagrimhavinim Civciv_geliyor1 6.haftada duydun yani maşallah😍 değişiyormuş o 8.haftaya kadar normalmiş
Civciv_geliyor1 Bana decavit tablet verdi mide bulantısı için prilam diye bi ilaç verdi ve progestan kullanıyorum. Bulantım yok ama iştahım da pek yok 😔
Dilarass Bende tam 6 haftalık oldum bugün 5 de keseyi gördük yarında ikinci randevumuz var insallah kalp atısını duyabilirz bizim bebiş ultrasonda 3 gün ilerde göründü🙃 mide bulantılarım 5.hafta başladı sürekli mide kazınması var ama iştahım yok😞
Civciv_geliyor1 Dilarass ben hala bişey yiyemedim aç gibiyim ama canım istemiyor ya bi çizi yedim azıcık o kadar
Gozde939e99e Dilarass cnm yarin duyarsan kalp atisini banada soylermisin bende erkene alirim.randevumu