tonbikinannesi Tıp fakültesine gidiyorum bi rutin kontrole ve kan idrar vermeye, Bebeğimi görmeyede Özel Yaşam hastanesine gidiyorum 🤗 Özelden memnunum Bebeğin herşeyini anlatıyo gösteriyo güzel ilgileniyo. Tıpta yeterli işte, dolu olduğu için fazla zaman ayırmıyorlar