dugmeninannesiii Selinaymurattt çok şükür iyiyiz canım ☺️ Mayısta doğum kısmetse gün belli değil henüz ☺️
Yasemnnnnn Selinaymurattt 25+6 haftalığız ama 1 hafta önde diye 26 27 oluyor sanırım gayet iyi hissediyorum hareketlerini kilosuda yerinde ama şu vesvese ve korkuda olmasa iyi ilerliyoruz şükür 😍
Lokumcuk Rabbime sükür iyiiyiz nst de kontrol derken haftalar geçmiyo gibi gelsede geçiyo. 34+4 günlügüz. Sanırım 37+ larda olacak sezeryanım. Hem önden gittigi için hemde kordonumuzda damar eksikliği oldugu için. Dogumum Medicana da olacak
Selinaymurattt Lokumcuk Allah yardımcınız olsun inşallah gönlünüzden geçtiği gibi olsun herşey neredeyse son 3 haftanız kalmış o zaman son zamanlar son heyecanlar hepimizin
Lokumcuk Nry0682 tüp bebek doktorum orayla anlasmalı. Normalde oranın doktoru degil gata nın doktoru. Seyit temel Ceyhan
Selinaymurattt dugmeninannesiii az kalmış diyelim inşallah Allah tez zamanda geçirsin vakti hepimiz heyecanla bekliyoruz bebeklerimizi
Selinaymurattt deryakircicek geçer geçer inşallah başlarda hiç geçmiycek gibi gelsede sonradan birşeyler alarak onlarla uğraşarak bir bakmışsınız son 1 ay kalmış
Selinaymurattt Yasemnnnnn gönlünüzü ferah tutun iyişeyler düşünün hep Rabbim de hep ferahlatsın içinizi maşşalah iyi hissedeceğiniz zamanlar evet ne güzel