ayseozi40 pamuk koy kuzum ilk hamileligimde boşluk vardı hava aldıkça cildiriyodum doktor bişey yapamam demişti son günlerim di kayınvalidem sağolsun pamuk sıkıştir oraya dedi koydum doğuma kadar rahat ettim surekli.degistirdim pamuğu doğumda bile ağzımdaydi ne ağrı ne sizi hicbisey kalmamıştı istersen koy