ayseozi40 sarımsak ve karabiber ve naneyi ezip yuvarlak yapıp dişin ağrıyan yerine bir top parçası gibi yuvarlak yapıp koyuyorum koyunca sarımsak olduğundan yakıyor biraz daha sonra geçiyor Ağrı ve uzun süre ağrımıyor benşmde dişimde çürük var ağrıyınca üst üste yapıyorum rahat 2 ay dan fazla süre ağrımıyor. Bu şekilde idare ediyorum fayda ediyor