Berenay kuzum allahım sabır versin ama kimyasal bebeğin zaten tutunmasınındoktorlar istemiyorlar sağlıksız oluyormuş allah korusun o yüzden bi çaba göstermiyorlar ama bir çok kişiden duydum kimyasal gebeliksen sonra bi sonraki ay yada aynı ay adet görmeden ikinciye hamile kalan çok oluyormuş dene derim allahım herşeyin hayırlısınınnaaib etsin şuan arkadaşım da aynı durumu yaşıyor evde üç gündür ağlıyor ama sizin için sağlıksız olması tutunmasını önlüyor inşallah bir an önce sağlıklı bir evlat sahibi okursun bitanem