Sidelya Berenay benim de ilki kimyasal gebelik oldu. 3 ay sonra tekrar hamile kaldım şimdi 8+1 iz ve ikizler 😇 Allah gönlüne göre versin ben de çok üzülmüştüm ama Allah daha çok mutlu etti iki tane verdi çok şükür darısı sana isteyen herkese olsun 😌
Berenay Sidelya valla benimde 8 ay oldu bu konuyu acali ve kimyasal gebelikmis o yasadigim dustu ondan sonrada olmadi malesef rabbim insallah herkese saglikli evlatlar nasip etsin🙏🏻
Berenay Busra9071 benimde ayni sekilde ilk gebeligimdi o zaman zaten konum baya eski bende dusuk yaptm malesef :( rabbim kmseye yasatmasin
Berenay Flora34 canim yardimin icin sagol ama bu konuyu 8 ay once acmistim ben bi arkadas yazinca heralde guncellenmis oldu
Berenay Askkokuluyavrum canim 8 ay gecti ustunden yanlis hatirlamiyosam ilk degerim 50 civariydi ikinci 40lara dusmustu diye hatirliyorm sonra zaten kanamam basladi ve degerim sifirlandi