Rukiye2 kucuktosbik27 aynn canim aslında benim sezeryanlik bı durum da yoktu etkilenmemem için eşim doktora öle demiş ilki ölmeseydi zaten düşüncem olmazdı bile ama işte kısmet
Sermec27 BabyYoda inşallah canım inşallah dogum yaparım da size umut olurum siz de tek tek arkamdan gelirsiniz rabbim bizleri tekrardan aynı acıyla sınamasın inşallah bu sefer yarım kalmayalım inşallah 🤲 🥰
birprensesvebirprensannesi Rukiye2 Rabbim sabır versin kardeşim bende 7 ay önce kızımı kaybettim 32. Haftamda ama normal doğum yaptım ben ve 1 buçuk ay sonra hamile kaldım sezeryan dair bir bilgim yok. Rabbim peygamber sabrı versin inşallah kardeşim bizlere. Rabbim bu evlatlarımızı kucağımıza sağ salim almayı nasip etsin inşallah. Benim bildiğim kadarıyla sezeryanda 6 ay ara vermek gerekiyor doktorunuza sormalısınız sonuçta olmuş çok şükür kucağınıza da almayı nasip etsin inşallah 🤲
birprensesvebirprensannesi Gizem957 Rabbim çok sevdi güzeller güzelimi aldı yanına. Amniyotik bant sendromu vardı uzuvlarına zarar verdi meleğimin kalbi dayanmadı
YuvarlanamayanPandaa Rukiye2 canım Rabbim sabrını versin Cennette yoldaşın olmuş çok zordur Allahım kimseye göstermesin evlat acısını ama sezeryan konusunda korma doktorum demişti eger vücudun toplanırsa hemen hamilelik olur senin bedenine göre demişti demekki bedenin toplandı ki kabul etti hamileligi sağ salım kucagına alırsın inşllah
Gizem957 birprensesvebirprensannesi başınız sağ olsun 😔😔allahım bir daha yaşatmasın korktugumuz yere ugratmasın
Eczmery123 Gözlerim dolu dolu okudum. Allah tüm hamilelere sağlıklı, canlı ve vaktinde doğum nasip etsin. Dua ederken de olumlu cümleler kullanmak gerekir deniyor, bilginiz olsun.