Kızlar ilk gebeligimde 36 haftalikti 20 gün kala sezeryanla ölü doğum yaptım rabbim okadar büyük ki geçen yıl ki aynı tarihte hamile kaldım doğum bile aynı güne denk gelecek inşallah fakat 4 ay sonra hamile kaldığım için sezeryan sıkıntı olurmu çok mu yeni aynı şeyler yaşayan varmı 🤲🏻🤔