Rukiye2
Canım ben ağustosta doğum yaptım oğluma, kasımda tekrar hamile kaldım yani 3 ay sonra hamile kalmışım yani son adet tarihim 25 Kasım aralarında 1 yaş olacak Allah izin verirse eylüldede kızıma doğum yapıcam hiçbi sıkıntı olmaz dedi doktorum ama inşallah öyle olur iyi düşünmek istiyorum şuan 4 buçuk aylık hamileyim Bi sıkıntı yok çok şükür ama illaki daha hassas oluyorsun dikişler yeni
olduğu için arada sızlıyor, sadeceok dikkat etmek gerek diye biliyorum