[silindi] Asudepia Acınız tarif edilemezdir, sizin hissettiğinizi az biraz anlayabiliyorum bir dış gebelik geçmişim var çünkü. Üzmekte istemedim sizi. Rabbim inşallah sizinde kucağınızı boş bırakmaz 🤲🏻
Mehmetvildn [silindi] nasıl oluyor dış gebelik ben şu an 5 haftalığım ve korkuyorum dış gebelik vs diye
yuksell07 Asudepia rabbim insallh tekrar gebelik nasip eder bende yarın kürtaj olucam çok kötüyüm suan
yuksell07 Asudepia okadar iyi anlıyorumki sizi 3kez düşük yaptım şimdi 4.kez hamileydim bundada kalp atımı yok kürtaj dediler allhim kimseye kaldıramayacağı yük vermezmis isyan etmek istemiyorum ama bizim yüzümüz gulmeyecekmi 😞
Ozge2805 Asudepia Allah sabır versin canım çok geçmiş olsun 😞 neler hissettiğini çok iyi anlıyorum kolay degil bende 11 ay önce 16 haftalık bebegimi kaybettim
Oozgn Asudepia çok üzüldüm benimde 9 haftalıktı kürtaj oldum 😢 sonraki hamileligimde kan sulandirici kullanıyorum
birgaripyolcu Asudepia geçmiş üzülme canım benimde kalp atışı olmadı düşük yaptım kan pıhtılaşma trs yaptım çıktı sizinde kan pıhtılaşma çıkabilir
BabyYoda Asudepia Öncelikle çok geçmiş olsun Rabbim eşinize ve size uzun ömürler versin. Acınız çok taze biliyorum ama şu an bu süreç çok önemli hemen gidip genetik testlerini ve trombofili paneli testlerinizi yaptırın pıhtılaşma probleminiz var mı öğrenin ki tekrar aynı acıyı yaşamayın. Burada ben ve benim gibi o kadar çok insan var ki sizin kaderinizi yaşayan o yüzden naçizane tavsiyem size bu. Tekrar başınız sağ olsun…
Ozge2805 ikimelekannesii22 nedeni belli değil 3 buçuk hafta karnımda ölü olarak taşıdığım için otopsiye göndersekte çıkmaya bilirmiş bende açıkçası el kadar bebegimi göndermek istemedim 11 ay sonra kendimi toparlayıp tekrardan hamile kaldım oksapar coraspin kullanıyorum 9 hafta 3 günlük olduk rabbim kimsenin gözünden acı yaş çıkarmasın
Zelsonr Canım benim rabbim sabırlar versin inşallah. Bende 11 haftalık bebeğimi kaybettim kürtaj oldum çok iyi anlıyorum seni. Rabbim tekrar yaşatmasın. İsyan etme dua et. Demek ki hayırlısı böyleymiş. Rabbim hayırlı sağlıklı Salih evlat nasip etsin sanada tüm hakeden annelere de en hayırlı zamanda inşallahhhh 🤲🤲🤲🤲
birgaripyolcu Kan sulandırcj inrsi kullan belki kalp atışı olur bide eğer kanmn yoksa aldırma bzrn geçte olabiliyor canım dediklerimi dikkate al
Nurdan33 Asudepia çok geçmiş olsun Rabbim şifalar versin, çok üzücü bir durum, 😔😔😔😔 doktorlar birbbebek düşüyorsa mutlaka önemli bir sağlık problemi vardır diyorlar, böykesi hayırlı belkide inşaallah bugünleri unutacak kadar güzel günler yaşarsın🌸