Bende geçen hafta kürtaj oldum 8hafta 6gunluk hamileydim ilk lekelenmem başladı Dr gittim bı gece hastanede kaldım düşük tehlikesi diye sonra taburcu oldum kalbi atıyordu içim rahat etmedi özel hastaneye gittim ve kalbi durmuştu rabbim kimseye yaşatmasın ikinci bebegimdi ilki lekelenme oldu ama sağlıkla dünyaya geldi bu böyle sonuçlandı hala yalan geliyo geçen hafta karnında Bican var şimdi yok allahim yüzümüzü güldürsün bende hala silmedim programı arada bakıyorum şimdi olsaydı 10.haftamiza girecektik demekki hayırlısı buymuş hakkımızda Rabbimden gelene razıyim imtihan dünyası yaocak bişey yok inşallah cennet kapısında bizi bekliyor meleklerimiz