Asudepia Çok üzgünüm kızlar, bugün doktor randevum esnasında kalp atımı alamadık. Çok üzgünüm 9haftalıktı…
NilayRuya Asudepia Canım benim başın sağolsun 😔 Rabbim sabırlar versin bolca , İnşallah tez zamanda hayırlı sağlıklı bir evlat tekrar nasip etsin bir daha yaşatmasın bu acıyı🤲
sehrengiz_8 Asudepia ilk gebelik miydi canım geçmiş olsun rabbim tekrarını yaşatmasın en iyisinden en hayırlısından tekrar bir evlat sahibi olursun İnşaAllah biliyorum çok zor ben de aynı durumu yaşadım
Rehla Asudepia Rabbim daha güzel hayırlı kapılar açsın inşallah tez zamanda tekrar hamile kalırsınız… kalbimi durdu yoksa hiç kalp atışi duyulmadı mi? 😔
Sermec27 Burcutran Birtanem nasılsın nasıl oldun daha iyi misin rabbim tekrardan aynı acıyla sınamasın inşallah bizleri hep dualarımdasın 🤲
Mom027262 Asudepia Allah yardımcınız olsun inşallah.Zamanı geldiğinde tekrar Allah sağlıklı,hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 🙏Verende alanda Allah.Sabrınıza sığının
Burcutran Asudepia bilmez miyim 😔 3 kere yaşadım 2 kürtaj 1 ölü doğumum var. Ne diyeceğimi bilmiyorum. Demek istediğim sadece asla isyan etme namaz kıl bol bol dua et. Sakın isyan etme kardeşim 😔
karazlem Asudepia cok geçmiş olsun, sizi cok iyu anlayabiliyorum. Bende 1 ay önce 13 haftalık bebegimi kaybettim 😢 allah sabırlar versin zor bi süreç, rabbim en kısa zamanda sağlıklı sıhhatli bebisler nasip etsin 🙏🏻
[silindi] Geçmiş olsun ☹️ Allah sabır versin Ama açıklamanıza böyle yazmayıpta hassas içerik ekleseniz 😟 çok etkilenenler var bende dahil. Özür dileyerek söylüyorum.
Asudepia [silindi] burada heyecanla kızların tecrübelerini sevinçlerini takip ederdim. Şimdi elim uygulamayı silmeye gitmedi. Acımı da paylaşayım istedim. Ama sizleri üzmek istemezdim. Sileceğim başlığı zaten.
Gizem957 Asudepia üzülme nolur rabbim en kısa zamanda kucağını doldursun insallah korktugumuz yere ugratmasın
Eslemssmom Asudepia Allah yardımcın olsun canım allahım bidaha nasip etsin en kısa zamanda üzme kendini ne hayırlıysa senin hakkında o olsun
[silindi] Asudepia Acınız tarif edilemezdir, sizin hissettiğinizi az biraz anlayabiliyorum bir dış gebelik geçmişim var çünkü. Üzmekte istemedim sizi. Rabbim inşallah sizinde kucağınızı boş bırakmaz 🤲🏻
MSA001 Asudepia Sen kimseyi üzmedin balım💕başlığı gören içerisinde daha hassas bir konuyu okuyacağını tahmın edebilecek yaşta herkes burda istemeyen okumayabilir. Evladın için gerçekten üzüldüm belkı hayırlısı böyleymiş allahım en kısa zamanda tekrardan hayırlı evlat nasıp eder inşallah rabbım acını hafifletsin🌸🙏🏻
serenty_123 Asudepia Çok geçmiş olsun sizi nasıl iyi anlıyorum bilemezsiniz büyük umutlarla hamilelik heyecanı başlıyor sonra böyle oluyor aynısıni yaşadım hiç olmazsa mezarı olsaydı dedim ağladım günlerce rabbim saatine mi getirmiş sesimi mi duymuş anlamdım tekrar kaybettim sonra onun mezarı var şuan ama her ikisininde yürek acısı aynı yaşayan bilir herkesin başına gelebilir hamilelik çok uzun bi yolculuk rabbim sağlıkla nasip etsin . Allah sevdiği kulunu sınarmış derler biz çok büyük acıyla sinandik mükafatı büyük sevinç olur insallah dualarım sizinle umudunuzu kaybetmeyin evlat çok başkadır 🌺🤲
ikimelekannesii22 Asudepia bende 2 hafta önce 8 haftalıkken kaybettim bebegimi kalbi durmuştu kürtaj oldum benimde ilk hamileliğimdi 😔 Nasip böyleymiş elden bişey gelmiyorki..
tanya25 Asudepia Rabbim yardımcınız olsun bi daha yaşatmasın inşallah iki kez kalp atışı alamadık çok iyi anlıyorum seni Rabbim yüreğine ferahlık versin inşallah tez zamanda sağlıklı hayırlı bir evlat nasip etsin 🙏
rmdfile Asudepia canım geçmiş olsun çok üzücü 3 kayıp yaşadım seni çok iyi anlıyorum ilk zamanlar çok zor ama Rabbim sabrını veriyor sabret tevekkül et tekrar sağlıkla nasip olur inşaallahh 🤲🏻
Sermec27 Asudepia canım benim Allah böyle uygun gördü böyle oldu sabret rabbim cennetinde kavustursun inşallah anlıyorum seni 2 kaybım var ilki 7 haftalıktı 1 yıl önce de oğlumu doguma 2 hafta kala kaybettim hersey Allahtan sabret rabbim tekrardan aynı acıyla sınamasın inşallah bizleri 🤲
Mhr13 Canım çok üzüldüm 😔 Ama istersen bir doktorla kalmadan başka bir doktora daha görün derim 10. Haftaya kadar vakti var diye duymuştum 😔 ne diyeceğimi bilemedim 😔
Burcutran Sermec27 ALLAH razı olsun canım iyiyim çok şükür sen nasılsın. Duaların kabul olur InsaAllah 🤲