Betul_sn Cidemkisa Evet ya bu zamana kadar çok hızlı geçti ama benimde öyle 33+2sanki hiç geçmiyor vakit hangi hastaneye gidiyorsunuz
Goncaaam Betul_sn yarın 10 haftalık olucaz şimdiye kadar bulantım yoktu bugun halsizlik ve bulantım var yediğimden tat alamıyorum
Goncaaam Betul_sn amin sağol Allahım evlatlarımızı sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin bunlar geçicek
Msd26 Betul_sn 29 + 5 olduk izinde evdeyim. Gebeliğin ilk 20 haftası cok kötüydü suan gayet güzel agrı sızı onları takmıyorum:) sizin nasıl gidiyor kaç haftalıksınız nereye gidiyorsunuz kontrole
Betul_sn Msd26 Maşallah aman bundan sonrası rahat geçer ins diycem ama son haftalarda zor oluyor 33+2 Batıkent ümite gidiyorum
Betul_sn enesra026 Ayy çok çok az kalmış hakkınızda hayırlısı rabbim saglicakla kucagina almayı nasıp etsin