Betul_sn enesra026 Ayy çok çok az kalmış hakkınızda hayırlısı rabbim saglicakla kucagina almayı nasıp etsin
Betul_sn @happypregnant29 @Dkmn34 evet çok iyi bı doktor doğumu orda yapacağım sizler?kaç haftaliksiniz
Mervuras26 Minerva26 32+4 ☺️ Yakınız ☺️ Nts ye ne zaman gireceksiniz söylediler mi benim randevum 12 nisanda ondan sonra başlayacağım sanırım ☺️
Minerva26 Mervuras26 yakın değil aynıyız benim de 32+4 😁 kız benimki♥️ Ben 30+5te gittiğimde başlamıştım. Bugün de gideceğim yine girerim nstye
Mervuras26 Minerva26 haha aynıymışız ☺️ Bir gün tanışırız inşallah ☺️ Sıkıntılı bir durum mu vardı yoksa normal olarak mı başladınız nts ye
Minerva26 Mervuras26 belki doğumumuz aynı gün olur 😁 normal doğum mu olacak sizin? Bi sıkıntımız yok şükür. Doktorum başlayalım dedi başladık. :)
Mervuras26 Minerva26 inanır mısınız hiç konuşmadık Ahmet hocayla ☺️ Ama normal istiyorum aksi bir durum oluşmaz ise ☺️
Minerva26 Mervuras26 biz de kesin bir şey konuşmadık ama makat geliş şuan. Normali çok istiyorum ama dönmezse mecbur sezaryen😞
Mervuras26 Minerva26 döner inşallah ☺️ Benim ki dönmüştü en son ama değişmezse , tabi bir de çatı muayenesi durumu var hakkımızda hayırlısı olsun ☺️Sağ sağlim alalım çoçuklarımızı kucağımıza☺️
Minerva26 Mervuras26 evet normal doğum şans işi biraz da bakalım onlar nasıl gelmek isterse artık. :) amin inşallah canım sağlıkla gelsinler😍