Smk Berraeray1 benim oldu 15 gün once normal oldu gayet iyi oldugunu soyledi bu işte iyi bir doktora olduk
vuslatim34 Berraeray1 bizimde normal olacak mikrocerrahi olupta hamile kalamayan çok arkadaş var . Allah nasp ettikten sonra her türlü olur canım. İçimizi ferah tutalım inşallah bizde hamiLe kalırız
Smk Berraeray1 yok canım Normal oldu zaten doktorun iyiyse microcerrahiye gerek yokki microcerrahi riski aza indirmek gözden kacırmamak için iyi bir doktora devlet hastanesinde olduk cokta memnun kaldık 1 haftada ayaklandı hersey normale dondu
Berraeray1 Smk doğru diyorsun doktor da aynısını söyledi başka hastanede bulduk doktor o mikrocerrahi yapıyormuş eşim ikisiyle de görüşecek etraftan da hep mikrocerrahi duyduk bakalım hayırlısı
Hayal-123 UralAybars0921 merhaba canım benim eşimde ameliyat oldu acaba doktor size ilaç felan yazdı mı
UralAybars0921 Hayal-123 ameliyattan dolayı antibiyotik ve ağrı kesici verdi. 10 gün sonra dikişleri alındı ve sadece etrafına pansuman yapın dedi. Başka bir şey vermedi
vuslatim34 Berraeray1 afrasil bu arkadaşın eşide mikrocerrahi ile olmuş 1 sene geçmiş ama henüz hamilelik yok . Nasip işi birazda Allah hepimize nasip etsin
afrasil vuslatim34 benim esimin değerleri düzeldi ama yani ameliyat ile alakalı sorun yaşamadık biz . Bende çok destek verdim ileri hareket 9du şuan 52 . Tüpümün birisi kapalıymış ilaçla açıldı diğeri de yapışık mıydı ne durumdaydi bilmiyoruz ilaç zor gitti herhalde ama ilkinde gitti
Berraeray1 afrasil vuslatim34 Eylul1987 Gulsumm32 hanımlar eşim çok doktor araştırıyor yarın başka hastanede yeni doktor buldu onunla görüşmeye gidicez instagram da yaptığı ameliyatları falan paylaşmış bir çok kanal da program a çıkmış yarın için randevu aldık bakalım o ne diyecek tabi her şey Allahım işi nasip ederse olur Allahım isteyen herkesin kucağını doldursun hasret bırakmasın 🤲🏼
Hayal-123 Gulsumm32 merhaba canım bizde olduk ameliyat ama şimdilik daha bisey yok acaba doktor size ilaç felan önerdi mi
Eylul1987 Berraeray1 bence o doktorda yapmayın normal olan ameilyatta daha büyük bi kesik oluyo geçmesi de biraz daha zor. normali artık çok az kişi yaptırıyo. özelde yaptırıyosanız kesinlikle mikrocerrahi ile yapın.
vuslatim34 afrasil bende onu diyorum canım nasp olmadıktan sonra olmuyor. Bizim iki akraba normal oldular birinin bir ay sonra diğerinin 7 ay sonra oldu çocugu. Mikrocerrahi de kesin bir çözüm değil işte.
afrasil vuslatim34 ha tabiki ama genelde önerilen mikrocerrahi. Bizim sperm düzeldi mesela ama olmadı bende film çektirdim
afrasil Berraeray1 amin canım hepimize nasip etsin çok zormuş . Emeklerimizin karşılığını versin Rabbim . Doktorun ismi ne belki biliyorum dur
melkaydnnn Benim esim 28 aralıkta oldu önümüzdeki hafta test vericez. E vitamini macunhane diye vi sayfanin macunlari2 kavanoz yedi keciboynuzu ozu caksir koku suyu bakalim haftaya insallaj guzel bi yukselme vardir
Berraeray1 melkaydnnn eşimde perşembe günü ameliyat olucak ona da takviyeler alacam iyice araştırıyorum faydasını görürseniz bilgilendirir misiniz