2fasulyeannesi ayni seyi bende yasadim kizim 3yasina gircek hatta dogum gunleri ayni denk gelebilir bile hamileyim suan . Kayinvalidem cok iyi bir insan lakin gel gelelim cocuk mevzusunda oda oyle dusundu ilk kizimada yapmayin cocuk hemen falan dedi istemedi . Ama dogumdan cikinca ikimizide ope ope bitiremedi benim annem bu kadr sevinmemistir belki . Simdiki hamileligimin basinda da dedi niye yaptiniz diye kizdi bile buyuk kizim ezilir diye kiskanir diye cok duskun ona . Bende oglunu tutsaydin o zman dedim sert ciktim o gunden beri bidaha demedi oyle . Kardes kardese buyurler yapcak bisey yok ki planli degildi bizimki bide bende cok korktum baska ama simdi iki ayim kaldi ikisiyle koyun koyuna yatmak icin can atiyorum