2fasulyeannesi onlara bence yaşları yakın olan kardeşlerin aslında ilerde ne kadar güzel anlaşabileceklerini anlat 🥰 Kız kardeşimle aramda 14 ay var. Bende onla beraber büyüdüm beraber oynadık , beraber düştük , beraber güldük. Büyüyünce beraber gezip alışveriş yapmaya başladık . Ya bunlar çok güzel şeyler tabiki zorlanıcaksın . Ama önemli olan şu an ki çocuğuna bi kardeşi olacağını en güzel şekilde aşılayıp alıştırmak. Çnkü o kardeşini sever kabullenirse herşey çok daha kolay olur. ❤️