Eşin ve sen istiyorsan başkalarının me önemi var bence en iyisini yapmişssin arayı fazla açma ilerde iyiki dersiniz. Kimseye de açıklama yapmak zorunda değilsinız ayrıca kusura bakmayında size kimse sakın yapmayın daha çocuk diyemez. Karıştırmayın biz istiyoruz böylesi uygun diyin geçin