Benim erkek kardeşimle aramda 3 yaş var.Anne baba polisti.Kardeşim doğuda görevdeyken oldu.Bakıcılar baktı bize.Sonrası okul hayatı falan.Ama üstümüzden anne baba baba sevgisi ilgisi hiç eksik olmadı.O zor şartlara rağmen.Veeee iyi ki kardeşim var diyorum.İyi ki olmuş.Arkadaşım dostum sırdaşım o benim.Annem de der hep.O zorlu şartlarda aldırmak istedim,yapamadım.Ama iyi ki olmuş diye.Birlikte büyüdük.Birlikte okula gittik.Çocukluğum o benim.Sakın dışardan gelen seslere kulak vermeyin.Sağlıkla alın kucağınıza🤲🏻