bilgs15 Elibols98 ultrasonla doğduğu kilo arasında fark var mıydı acaba?Bu arada çok geçmiş olsun gözünüz Aydın 🍓
Fasulye-87 Semanurk benimde 314 Elibols98 beninde alacak şimdi doğuma saat 1 de bebeğin hareketleri az ama. Kalp atışı iyi anlamadım gitti tansiyonum 12 8
Semanurk Gizem957 ilk önce tam idrar tahlili yapıldı orda çıktı sonra 24 saatlik istedi ordada yüksek çıktı
Sumeyyerbey4741 Gizem957 benim tansiyonum normal Ama normal idtar tahlilinde protein 75 cıktı doktor yarın tekrar tahlil yapacak yükselmişse sezeryana alcakmis sizde gebelik zehirlenmesi olabilir mi
Semanurk Gizem957 428 çıktı. Referans 140 ti. Çok yüksek degil ama preeklampsi başlangıcı var diye erken doğuma alacak
Gizem957 Semanurk sınır 300 diye biliyorum ben çok yüksek te değil ama eger tansiyon düşmezse alıyolar dogum a galiba
BernaUludag78 Gizem957 yok hayır düşüremediler malesef. Ve bebeğin kalp atışında sorun olunca hemen aldılar. Normal haftası 32+4 fakat 2 hafta gerileme olmuş. Farkına varmadan gebelik zehirlenmem başlayalı baya olmuş