Merhabalar anneler yüksek tansiyon nedeniyle ½ haftadır sorun yaşıyordum günde 4 adet alfamed içiyordum doktorum daha fazla bekleyemiyceğimizi söyledi bebek de bende etkilenmeye başlamış olabiliriz diğe. Şiddetli baş ağrılarım vardı günlerdir doğum a alıcağına söyledi. 35 hafta da doğum yapanlar var mı bebeğimin sağlığından yana sorun olur mu teşekkür ederim şimdiden ❤️