Elibols98 canım korkma ben de oğlumu 35. Haftada doğum yaptım 2700 doğdu ama solunum sıkıntısı vardı. 17 gün kaldı küvezde .şimdi 6 yaşında sağasağlam maşallahı var. 2. Ayında topaç gibi olmuştu bile herkes şaşırıyordu. Çok çabuk toparlıyorlar bebekler . Bir anne için hastaneden eli boş çıkmak çok zor hala unutmam ne kadar ağladığımı ama sonra gidip alıp beraber çıkıcaksın ve o mutluluk herşeye deyicek. Bol bol sağ sütünü götür . Rabbim bi an önce kavuşmanızı nasip etsin inşallah 😘🥰🌸