Nrye27 Wonderwoman Benimde sizin gibiydi yoktu çatımda açılma ama iyi nstede sancı çıkıyor iyi dusunelim iyi olsun 🥰 Hayirlisiyla kendi sancımızla doğumumuz gerçeklessin🤲
Nrye27 09elif Olur olur allahın izniyle bol bol yürü evdede olsa sukuat yap bunların çok faydası var zaman az ama olsun 🤲☺️
Nrye27 Zeynepelf Sizin kız mı erkek mi ☺️ Erkekler için hep gec geliyor diyorlar ama ne kadar doğru bilemedim☺️
Nrye27 Sibelezgi Hakkında hayırlısı neyse o olsun öyle dua et kendine 🤲☺️ Ama normal içinde düşün eğer bir sıkıntı yoksa ☺️
Sibelezgi Nrye27 donmuyorki kizim aylardir ayni pozisyondayiz bende daha fazla beklemek istemedim cok heycanliyim ☺
iremelif Nrye27 amin inşallah 🙏 ilk doğumum sabahtan beri tek taraflı bel ağrım var ama kasıkta hiç ağrım yok acaba doğum ağrısı olabilir mi
Nrye27 iremelif O bendede var yalancı ağrılar diyorlar ya o olabilir belki benimde ilk hiç birşey böyle bilmemekte zor ☺️ Ilık duşa gir takip et kendini doktorun soylemistir gervi hepsini
Nrye27 Damlot Hadi bakalim hayırlı haberler alın inşallah normal doğum içinde 🤲 Amin canım benim inşallah 😚
iremelif Nrye27 valla girdim çıktım hiç bişey değişmedi 😂 hayırlısı olsun siz de sağ Salim alın kucağınıza hayırlısıyla gelsinler 😌💕
Nrye27 iremelif Hadi hayirlisi belki geliyordur ☺️ Amin kuzum hepimizin inşallah hepimiz saga salim kavuşalım 😚🥰
Goksuuuu Nrye27 sizinkinin kilosu nasıl benim 3800 dedi 39+2 de normal için bekliyoruz ama biraz korkuyorum
Nrye27 Goksuuuu Benimde 3700 biranda yükseldi geven haftada hiç kilo almadı sabit kaldı normal için uygun gidiyor şuan ama bende korkuyorum iyi düşünmeye çalışıyorum ama ilk olunca insan tedirgin okuyor ☺️
Sedabykgz 38+4makat gelişli bebisle bekliyoruz. Çok kasiliyor sizdede oluyor mu. Cuma kontrol var normal sezeryan karar verilck.Allah hepimizi sağlıkla kavustrsun🥰
Nrye27 Sedabykgz hakkınızda hayırlısı neyse o olsun inşallah ☺️ Benim sırtıma ağır giriyor çok arada kasiklarima ama öyle şiddetli degil
Goksuuuu Nrye27 aynen öyle 36.haftada 2800 dü. 39 da gittik 3800 dedi ben şok 😳 doktorum bu haftayı da bekleyelim kendi gelmezse pazar alırız dedi inşallah kendi gelir🙏🙏