Nrye27 iremelif Hadi hayirlisi belki geliyordur ☺️ Amin kuzum hepimizin inşallah hepimiz saga salim kavuşalım 😚🥰
Nrye27 Zeynepelf o zaman yokmuş cani ne zaman isterse o zaman geliyorlar benim erkek gerci 34 haftada gelmeye kalkmıstı😀
Sibelezgi Nrye27 donmuyorki kizim aylardir ayni pozisyondayiz bende daha fazla beklemek istemedim cok heycanliyim ☺
1maviyol 38+3 üz normal doğum için sancı veya su bekliyoruz bakalım, hafif hafif sancılarım var nst de de çıkıyor ☺️Hakkımızda hayırlısı 🙏
Goksuuuu Nrye27 aynen öyle 36.haftada 2800 dü. 39 da gittik 3800 dedi ben şok 😳 doktorum bu haftayı da bekleyelim kendi gelmezse pazar alırız dedi inşallah kendi gelir🙏🙏
Nrye27 Goksuuuu inşallah canım bende öyle dua ediyorum sancımız gelsin sorun olmadan doğuralım inşallah 🤲🥰
Sln01 bukabu canım ben 38+5 sezeryan olacam kısmet olursa sana da hayırlı doğumlar olsun inşallah 🙏 sağlıkla.kucagimiza alalım.bebisleri.insallah🥰🥰
Madinanin-Annesi Nrye27 simdi baktim ya 48 gunum kalmis.InsAllah normal dogum istiyorumda.Heyecandanmidir nedir.Karnima ataklarima agri girdi🤣
Nrye27 Madinanin-Annesi Birseycik kalmamış gün azaldikca heyecan artıyor 😍 inşallah istediğin gibi olur herşey saga salim kucağına al🤲❤