Sln01 Nrye27 kısmet olursa pazartesi sezeryan olacam herseyim tamam ama korkuyorum 😊 allah hepimize hayırlı doğumlar nasip.etsin 🙏💜💜
Wonderwoman Nrye27 38+2 oldum dün sabah bel ve hafif adet olacak gibi kasık ağrısı ile uyandım bu sabahta yine aynı şekilde ama gün boyu devam eden bel ve kasık adet sancısı gibi. Doğum yaklaştığı belirtisi mi acaba
Hilal2205 34+1 daha var biraz ama sanki yarın doğuracakmışım gibi tüm hazırlıkları bitirmeye çalışıyorum 🤭 az kaldı heycan dorukta 🤩 size de hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum sagsalim kavuşun miniğinize ❤️
Nrye27 Hilal2205 Sizinde masallah az bir zaman kalmış zaman yaklaştıkça dahada heyecan basıyor ☺️ Rabbim sizede hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🥰 Amin insallah kuzum zaman azalıyor hepimiz kavuşalım 😇
Nrye27 Sln01 Ah canım benim rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin 🤲 korkmak yok iyi düşünelim iyi olsun herşey bol dua 🤲❤
Wonderwoman Nrye27 cumartesi kontrol vardı çatı muayenesi oldum açıklık yoktu ama nst de düzenli kasılmalar vardi doktorum iyi gidiyor dedi ama erken beklemiyorum dedi
Damlot Bende 35+2 deyim heyecanlıyımm gün sayıyorum🌸🥰 hastane çantamı tamamlamaya çalışıyorum. 37de çatı muayenesi olacak bakalım doktor ne diyecek☺️ Normal istiyorum hayırlısı olsun hepimiz sağlıcakla alalım yavrularımızı kucağımıza 🤲🏻
Nrye27 Damlot Hadi bakalim hayırlı haberler alın inşallah normal doğum içinde 🤲 Amin canım benim inşallah 😚
Mutlulugumm123 37+4 haftalik bizimde 2.gebelik ilk dogumum normaldi bnde surekli ev isi yapıyorum cok nadir dinleniyorum bilmiyorum nasil olur kasiklarim da hep baskısı mevcut bakalm hayırlısı 🙏
Sibelezgi 37+5 fakat doktor donmedigi halde nornal icin bekleme taraftari bends 5 nisana istersen yazim dedi.tamam dedim hemen.doner diyor hala korkuyorum bende sezeryan istiyorum ama israrda edemiyorum ☺
Nrye27 Sibelezgi Hakkında hayırlısı neyse o olsun öyle dua et kendine 🤲☺️ Ama normal içinde düşün eğer bir sıkıntı yoksa ☺️
Nrye27 Zeynepelf Sizin kız mı erkek mi ☺️ Erkekler için hep gec geliyor diyorlar ama ne kadar doğru bilemedim☺️
09elif Nrye27 bende 39+2 deyim daha bugün gittim doktora nst çekilme sancı ağrı yok bekleyeceğiz dedi doktor bakalım artık
Nrye27 09elif Olur olur allahın izniyle bol bol yürü evdede olsa sukuat yap bunların çok faydası var zaman az ama olsun 🤲☺️
Nrye27 es-es1 Böyle belirsizlik beklemek heran hersey olabilir ☺️ O korku nasıl gider bende bilmiyorum korkmuyorum diyorum ama bazende vurmuyor değil düşünceler ☺️
Nrye27 Wonderwoman Benimde sizin gibiydi yoktu çatımda açılma ama iyi nstede sancı çıkıyor iyi dusunelim iyi olsun 🥰 Hayirlisiyla kendi sancımızla doğumumuz gerçeklessin🤲