Didemmmmm gzem_ctyk canım gözün aydın ben de dün yaptım daha silikti kan verdim 48 çıktı. Adetime daha 2 gün var. Yarın tekrar gidip kan vereceğim. Şuan ultrason da görünmez zaten. Kan Değerlerinin artması önemli. güzel haberler alırsın inşallah 🙏🙏
Didemmmmm Semaemre28 Rabbim Sağlıkla kucağına almak nasip olsun canım bende adetime 3 gün varken yaptırdım kan da çıktı. Senin değerin kaç çıktı
Semaemre28 Didemmmmm 29 çıktı 2 gün sonra verdim 77 çıktı 2 gün sonra yine verdim 175 çıktı sonra da vermedim bekliyorum şimdilik ultrason için canım
Linasalamandre Çizgi çok belirgin 😍 bende aynı marka test ile aynı yoğunlukta çizgi işe öğrendim. Ultrason da görünmesi için çok erken zaten şuan 1-2 hafta sonra kese görünür 🥰
gzem_ctyk Linasalamandre her şey hemen olsun istiyorum bir yandan da yavaş geçsin doya doya yaşayayım diyorum çok değişik duygular içerisindeyim 🤗🤗
ebru_d_ gzem_ctyk hayirli olsun cok sevindim adina cnm 😊 biraz daha gecince daha da belirginlesir 😊 kac haftalik
[silindi] gzem_ctyk gzem_ctyk bence hamilesin bir de teste sabah tekrar baktınız mı?? Benım de silik çıkmıştı sabah baktıgımda daha belirginleşmişti.
gzem_ctyk [silindi] Yarım saat sonra çıkan sonucun doğruluğu yok diyorlar. Hala çizgi duruyor ilk hamileliğim olacak diye atmadım ☺️
ebru_d_ gzem_ctyk bende adetim 2 gun gecince test yaptim ikinci cizgi silikti 2 gun sonra tekrar yaptim daha belirginlesti sonra araya hafta sonu falan girdi daha pazartesi gunu kan verdim dun sonucumu aldim yarin da ins hastaneye gidicem ins her sey yolundadir 🙈
gzem_ctyk gzem_ctyk amin inşallah. Birde kanda hangi değere bakılıyor kaç olması gerekiyor bilmiyorum 🤷🏽♀️
[silindi] gzem_ctyk bilmiyorum ama benim ikinci hafif silik çıkmıştı. Sabaha netlesmisti kan tahlilimde de doğrulandı. Ama belirtilerinden anlarsın sen zaten 😄 hadi inşallah diyelim
Durucumm gzem_ctyk bende de öyleydi canım 3+4 ü kan vermeye gittim daha çok yeniydi adet gününden 2 3 gün sonra git derim 😊
Durucumm gzem_ctyk bende de öyleydi canım 3+4 ü kan vermeye gittim daha çok yeniydi adet gününden 2 3 gün sonra git derim 😊